What’s available?
Indeling Office-Units en gezamelijke ruimtes
Inclusief gezamelijke Faciliteiten
Koffie corner
Het belang van een koffiecorner in de kantoorruimte
Je werkt in je eigen tijd en het is de output die telt…. maar juist nu mensen minder tijd doorbrengen in de kantoorruimte, is het hebben van een goede koffiecorner extra belangrijk!
Mensen kunnen zich meer verbonden voelen met het bedrijf en zullen zich hierdoor thuis voelen en ook vaker aanwezig zijn op de werkvloer. De koffiecorner is de plek om het werk even een momentje los te laten en bij te kletsen met de collega’s of klanten. Niet alleen over persoonlijke zaken, dit is juist ook de plek waar ze informeel kunnen vergaderen en nieuwe ideeën kunnen doorspreken. Daarnaast bevorderen deze gezellige onderonsjes ook nog eens het teamgevoel. Win-win dus!
Vergaderruimte
Inspirerende vergaderruimte van 6 tot 14 personen voor vergaderingen, teammeetings, interviews of evaluatiegesprekken. Indien je een WAT-OFFICE gesloten kantoor huurt heb je toegang tot GRATIS een aantal uur per maand gebuik te maken van de vergaderzaal. De vergaderzaal is uitgerust met video & telefoon conference, tv-scherm, audio apparatuur, usb en laders voor uw laptops en smartphones.
Een technische vraag over uw Powerpoint, Prezi…? De 2beIT ICT specialisten staan een paar voetstappen verwijderd om de ondersteuning van alle automatisering bij de staan.
Uiteraard alle kantoorkosten en kantooradministratie
Deze kosten zijn niet te onderschatten als je zelf een kantoor huurt. Buiten alle sociale en ecologische zijn deze kosten en werkzaamheden ook bij inbegrepen, denk aan:
Kantoormeubilair en decoratie
1 bureau en bureaustoel, ladenblok, kast, prullenbak. Algemene kantoor decoratie (Kerst, Pasen, receptie benodigdheden, planten, bloemen, kaders, muurdecoratie…)
Internet en VoIP Telefoon
+ koppeling aan vast telefoonnummer
ICT Diensten, infrastructuur (Cloud Office,..) en support
Telefoonbeantwoording en administratieve ondersteuning
Vergaderruimte voor extra uren
Gebruik printer/fax/copier
Levering kantoorartikelen
Web-ontwikkeling en Grafische ontwerp
Hulp bij de organisatie van open koffie, vergaderingen of recepties
Leenfiets
OPTIONELE diensten en supplementen
- ICT Diensten, infrastructuur (Cloud Office,..) en support
- Telefoonbeantwoording en administratieve ondersteuning
- Vergaderruimte voor extra uren
- Gebruik printer/fax/copier
- Levering kantoorartikelen
- Web-ontwikkeling en Grafische ontwerp
- Hulp bij de organisatie van open koffie, vergaderingen of recepties
- Leenfiets